Vyberte stranu

O mne

moje vzdelanie, pracovné skúsenosti, špeciálne odborné kurzy a školenia

psychológ pre deti

Ahoj, volám sa Veronika

psychológ, terapeut

 

Psychologickej práci som sa venovala už počas môjho štúdia jednoodborovej psychológie na Univerzite sv. Cyrila a Metoda v Trnave, kde som v roku 2011 získala titul bakalár (Bc.). Počas magisterského štúdia som moje teoretické znalosti prakticky uplatňovala v Domove sociálnych služieb “ Humánum “ v Zavare. Po ukončení magisterského štúdia na UCM v Trnave a získaní titulu magister (Mgr.) v roku 2013, som začala pracovať v Centre pedagogicko-psychologického poradenstva a prevencie v Galante ako psychológ na oddelení diagnostiky. Počas práce som sa venovala rigoróznemu štúdiu na UCM v Trnave a v roku 2015 som získala titul doktor filozofie (PhDr.). Moje pracovné skúsenosti som si obohatila aj v Centre pedagogicko-psychologického poradenstva a prevencie v Nitre a Detskom domove v Seredi. Ako odborný zamestnanec – psychológ, som si v roku 2017 moje kvalifikačné vedomosti a skúsenosti overila atestačnou skúškou a získala 1. atestáciu na Metodicko-pedagogickom centre v Bratislave. Vo voľnom čase som pracovala aj pre n.o. Kľúč ako psychológ a lektor výcvikovej skupiny, poskytujúci terapeutickú a preventívnu starostlivosť deťom s poruchami správania, problémovým správaním a menšou trestnou činnosťou. Moje pracovné skúsenosti som si obohatila aj na oddelení prevencie v Centre pedagogicko-psychologického poradenstva a prevencie v Galante. V súčasnej dobe pracujem ako psychológ v Súkromnom centre špeciálno-pedagogického poradenstva Centrum detskej reči v Trnave. Moje psychoterapeutické vedomosti a zručnosti som od roku 2016 do 2021  získavala v dlhodobom psychoterapeutickom výcviku v Kognitívne – behaviorálnej terapii v Českej republike pod vedením prof. MUDr. Jána P. Praška, CSc. a MUDr. Petra Možného.  V rokoch 2018 – 2021 som si moje praktické skúsenosti doplnila o vedecko-pedagogické zručnosti na doktorandskom štúdiu na Univerzite sv. Cyrila a Metoda v Trnave, kde som získala titul filozofie doktor (PhD.).

Vzdelanie

Jednoodborové štúdium psychológie na Univerzite sv.    Cyrila a Metoda v Trnave – udelený titul magister (Mgr.)

 • Rigorózne konanie – udelený titul doktor filozofie (PhDr.)

 • Kvalifikačné vzdelávanie – 1. atestácia odborných     zamestnancov

Funkčné vzdelávanie pre vedúcich PZ a OZ – odborný     zamestnanec  špecialista

ukončený 5 – ročný postgraduálny psychoterapeutický výcvik v kognitívne behaviorálnej terapii (ČR – medzinárodný inštitút KBT Odyssea, pod vedením prof.        MUDr. Jána P. Praška, CSc. a MUDr. Petra Možného)

doktorandské štúdium psychológie na Univerzite sv. Cyrila a Metoda v Trnave – udelený titul filozofie doktor (PhD.)

Skúsenosti

Počas mojej doterajšej psychologickej práce v CPPPaP som sa venovala komplexnej diagnostickej, poradenskej, terapeutickej a preventívnej starostlivosti u detí od narodenia až po ukončenie prípravy na povolanie.

V Detskom domove sa moje psychologické, terapeutické a diagnostické zručnosti zameriavali na prácu s deťmi v ústavnej starostlivosti, profesionálnymi rodinami, sanáciu biologickej rodiny, prácu s výchovou, prípravu detí na osvojenie, náhradnú osobnú starostlivosť, pestúnstvo, osamostatnenie a návrat do biologickej rodiny.

Pri práci v SCŠPP sa zameriavam sa na psychologickú diagnostiku, včasné odhalenie vývinových porúch učenia, stimuláciu oslabení terapeutickými metódami, prevenciu patologického správania, individuálne a skupinové terapeutické poradenstvo deťom a ich rodičom.

Akreditované kurzy

  • Intenzívny kurz práce s terapeutickými kartami

  • kurz projektívnej osobnostnej techniky Lüscherov farbový test

  • Využitie kognitívne – behaviorálnych metód vo výchovnom a vzdelávacom procese u žiakov s ADHD a poruchami správania (aktualizačné vzdelávanie)

  • Výchova a učenie pomocou metódy nenásilnej komunikácie pre predagogických a odborných zamestnancov – 1 úroveň (aktualizačné vzdelávanie)

  • Zásady nenásilnej komunikácie vo vyučovacom procese pre predagogických a odborných zamestnancov – 2 úroveň (inovačné vzdelávanie)

  • Intervenčné stratégie v kontexte poradenského procesu v práci s jednotlivcom (aktualizačné vzdelávanie)

  • Intervenčné stratégie v kontexte poradenského procesu v práci s deťmi, rodinou a skupinou (aktualizačné vzdelávanie)

  • Práca s nedobrovoľným klientom a klientom v odpore (odborný seminár)

  • Práca s emóciami v poradenskom procese (odborný seminár)

  • Efektívny pomáhajúci rozhovor (odborný seminár)

  • Skupinová dynamika (odborný seminár)

  • Zručnosti poradenskej práce s párom a rodinou (odborný seminár)

  • Zručnosti poradenskej práce s deťmi a adolescentmi (odborný seminár)

  • Pracovné zošity a pomôcky pre deti s poruchami učenia (odborný seminár)

  • Psychoterapia, socioterapia a dieťa (odborný seminár)

  • Príprava a realizácia preventívnych výchovných programov (vzdelávanie VÚDPaP)